دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ |۱۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 19, 2024
دیدار شورای برازجان با امام جمعه

حوزه/ امام جمعه برازجان با بیان اینکه تاکنون کارهای خوبی در شهر انجام شده، مردم می بینند و رضایتمندی نسبی از شورا و شهرداری وجود دارد، گفت: تلاش کنید پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان ظهر امروز در دیدار با اعضای هیأت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر برازجان ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، اظهار داشت: آزادگان شهدای زنده و مایه عزت، اقتدار و اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با تبریک به محراب بنافی آزاده سرافراز دفاع نقدی و عضو شورای اسلامی برازجان افزود: ایشان دوران سختی را پشت سر گذاشت و آن امتحان سخت را گذراند و سربلند و سرافراز بیرون آمد و بعد از اسارت هم در خدمت نظام و انقلاب بود.

حجت الاسلام مصلح ادامه داد: ایشان هم در سنگر آموزش و پرورش به تعلیم و تربیت پرداخت و هم در سنگر شورای اسلامی شهر برازجان به خدمت مشغول شد.

وی با اشاره به حواشی بعضی از شوراها گفت: حواشی باعث آسیب دیدن شورا می شود و خوشحالم که آرامش و نشاط کاری در شورای شهر برازجان وجود دارد و بدون حاشیه کار خود را انجام می دهد.

حجةالاسلام مصلح در ادامه افزود: اختلاف سلیقه، نقد کردن و گفت و گو در کارها طبیعی است و باید تلاش کرد به جامعه سرایت نکند چرا که بزرگنمایی آن باعث ناامیدی مردم می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون کارهای خوبی در شهر انجام شده، مردم می بینند و رضایتمندی نسبی از شورا و شهرداری وجود دارد اما تلاش کنید پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانید.

امام جمعه برازجان تاکید کرد: انتظار می رود در خصوص فضای سبز فعالیت بیشتری شود و با برنامه ریزی صحیح و اساسی درختانی که مناسب این منطقه هستند کاشته شود.

گفتنی است در پایان این دیدار از محراب بنافی آزاده سرافراز ، توسط امام جمعه برازجان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha